نقش رسانه‌ها در جریان‌سازی‌های فرهنگی بی‌بدیل است
کد خبر: 4077075
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

نقش رسانه‌ها در جریان‌سازی‌های فرهنگی بی‌بدیل است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در زمینه پیشبرد، هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همگان آشکار است؛ فلذا لازم است اهمیت رسانه‌ها پذیرفته و تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام عبادی‌زاده آمده است:

«بسم‌الله‌ الرحمن الرحیم

روز خبرنگار فرصتی است، برای تجلیل از مقام خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و پاسداشت حرمت حق‌گویی و حقیقت‌نمایی و یادی از تمامی خبرنگاران شهید و ایثارگری که در طول تاریخ پرشکوه ایران اسلامی، لحظه به لحظه حماسه‌های غرورآفرین این مرزوبوم را روایت و بازتاب کردند.

امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در زمینه پیشبرد، هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همگان آشکار است. فلذا لازم است اهمیت رسانه‌ها پذیرفته و تقویت شود.

و از طرفی رسانه‌ها باید در حوزه خود به وظیفه ذاتی‌شان که نقد منصفانه و اطلاع‌رسانی صادقانه است بپردازند و مراقب باشند که آسیب‌ها نیز دامن‌گیر آن‌ها نشود.

امروزه در برهه حساسی از تاریخ جمهوری اسلامی قرار گرفتیم و دشمنان این مرز و بوم از تمام حربه‌ها جهت وارونه جلوه دادن خدمات نظام و بدبین کردن مردم به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند،لذا رسانه‌ها مراقب باشند که به خواست دشمنان که همان نامطلوب نشان دادن چهره انقلاب اسلامی است کمک نکنند و با انعکاس خدمات نظام، مردم را برای مشارکت در توسعه ملی و فعالیت در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دعوت نمایند؛ و همچنین کاستی‌ها را بر پایه عدل و انصاف به دور از حب و بغض به اطلاع مسئولان و سازمان‌های مربوطه برسانند.

این‌جانب ضمن آرزوی قبولی عزاداری و توسل‌های مردم شریف، ولایی و عاشقان و دل‌سوختگان آقا اباعبدالله الحسین(ع) استان هرمزگان و یاران باوفایشان در دهه اول محرم، یـاد و خاطره شهـدای عرصه رسانه به‌ویژه شهید محمود صارمی، را گرامی می‌دارم و با تقدیر از مجاهدت ، شجاعت، زحمات و همراهی تمامی دست‌اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی توفیق روزافزون را برای همه تلاش گران این عرصه از درگاه خداوند متعال درخواست می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha