لغو مسابقات قرآن اوقاف در هرمزگان به دلیل شرایط قرمز آب و هوایی
کد خبر: 4074089
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

لغو مسابقات قرآن اوقاف در هرمزگان به دلیل شرایط قرمز آب و هوایی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان از لغو مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان به دلیل شرایط قرمز آب و هوایی خبر داد و گفت: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این مسابقات به روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده موکول می‌شود.

عماد ناصری مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان

عماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای اداره‌کل هواشناسی استان مبنی بر قرمز بودن شرایط آب و هوایی و امکان بروز طوفان، سیل و آب‌گرفتگی‌های شدید در هفته جاری، ستاد برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان هرمزگان اقدام به لغو مرحله شهرستانی این مسابقات و انتقال آن به هفته آینده کرد.

وی سلامت جان و مال متسابقین و داوران مسابقات قرآن را در اولویت ستاد برگزاری این مسابقات دانست و عنوان کرد: لغو مسابقات از طریق روابط عمومی‌های اوقاف و امور خیریه و اتحادیه مؤسسات قرآنی در سراسر استان به اطلاع متسابقین رسیده است و امیدواریم در صورت بهبود شرایط آب و هوایی بتوانیم این مسابقات را در هفته آینده برگزار کنیم.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی ‌مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف هرمزگان هفته آینده در روز چهارشنبه 12 مردادماه به میزبانی شهرستان رودان و با حضور متسابقین شهرستان‌های میناب، رودان، بشاگرد، سیریک و جاسک و روز پنجشنبه 13 مردادماه به میزبانی بندرعباس و با حضور متسابقین شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندر خمیر و فین، بندرلنگه، پارسیان و بستک برگزار می‌شود.

ناصری با بیان اینکه مکان و زمان دقیق برگزاری مسابقات در هفته آینده از طریق روابط عمومی‌های اوقاف و اتحادیه مؤسسات قرآنی هرمزگان در سراسر استان به متسابقین اعلام خواهد شد، تصریح کرد: از متسابقین خواهشمندیم با دقت به اطلاعیه‌ها عمل کنند تا در روند برگزاری مسابقات خللی ایجاد نشود. نفرات برتر می‌توانند پس از برگزاری مسابقات شهرستانی برای حضور در مرحله استانی مسابقات در اواخر شهریورماه و یا نیمه اول مهرماه سال جاری آماده شوند.

انتهای پیام
captcha