اعلام برنامه‌های شاخص محرم در هرمزگان
کد خبر: 4072716
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

اعلام برنامه‌های شاخص محرم در هرمزگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری همایش‌های طلایه‌داران تبلیغ محرم در سراسر استان خبر داد و برنامه‌های شاخص محرم امسال را اعلام کرد.

حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل این نهاد، امروز، اول مردادماه، اظهار کرد: همایش‌های طلایه‌داران تبلیغ محرم‌الحرام ۱۴۴۴ و هفته پایانی ماه ذی‌الحجه در همه شهرستان‌های هرمزگان برگزار می‌شود.

وی افزود: بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت تبلیغی ماه محرم، فضاسازی و زمینه‌سازی تبلیغاتی برای ورود در این ماه، ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر میان تشکل‌های دینی و گروه‌های تبلیغی از اهداف این همایش است. این همایش‌ها با حضور مبلغان، مسئولان هیئت‌های مذهبی، مداحان هر شهرستان، امامان جمعه و سایر مسئولان محلی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه در این همایش‌ها منشور تبلیغی محرم ۱۴۴۴ و نکات مورد نیاز هیئت‌های مذهبی مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت، یادآور شد: تحقق جهاد تبیین، پاسخ به شبهات، فرهنگ‌سازی جمعیت و فرزندآوری، عفاف و حجاب، تحلیل مباحث روز و… مورد نیاز در کنار عزاداری و سوگواری از برنامه‌های شاخص محرم امسال است.

انتهای پیام
captcha