غدیر پنجره ولایت‌فقیه را به روی جامعه اسلامی گشود
کد خبر: 4071654
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

غدیر پنجره ولایت‌فقیه را به روی جامعه اسلامی گشود

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه غدیر پنجره ولایت‌فقیه را به روی جامعه اسلامی گشود، گفت: امروز برکت ولایت‌فقیه که شعاعی حقیقی از غدیر است را مشاهده می‌کنیم به نوعی که دنیای استکبار در برابر عظمت این ملت ناتوان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، شب گذشته، 26 تیرماه، در مراسم ویژه عید غدیر خم که در آستان مقدس امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر شهرستان رودان برگزار شد، با اشاره به اهمیت غدیر و جایگاه آن در اسلام، اظهار کرد: همواره باید سعی کنیم مفهوم غدیر را در جامعه تقویت و گسترش دهیم.

وی عنوان کرد: عاشورا در جامعه اسلامی را به یک فرهنگ تبدیل کردیم و به همین جهت است که امروزه دیگر کسی نمی‌تواند عاشورا را تحریف کند و در برابر آن بایستند. عاشورا طی سالیان گذشته به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شده اما در رابطه با غدیر کوتاهی انجام شده است که باید آن‌ را جبران کنیم.

عبادی‌زاده با بیان اینکه غدیر حقیقتی است که تمام حقایق از آن نشأت می‌گیرد، تصریح کرد: عاشورا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از غدیر منشأ گرفته‌اند به همین جهت است که برکات فراوانی را به همراه داشته‌اند. غدیر پنجره‌ای به نام ولایت‌فقیه را به روی جامعه گشود و امروز برکت ولایت‌فقیه که شعاعی حقیقی از غدیر است را مشاهده می‌کنیم به نوعی که دنیای استکبار در برابر عظمت این ملت ناتوان شده است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان را باید نسبت به مسئله غدیر آگاه کنیم، بیان کرد: غدیر یک واقعه فراموش ناشدنی است و باید مانند یک مسئله فرهنگی و ارزش اسلامی به دنبال گسترش آن باشیم. دستگاه‌های فرهنگی باید جوانان و نوجوانان را با خطبه غدیر آشنا کنند چراکه مفاهیم و موضوعات والایی در این خطبه مطرح شده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در پایان با اشاره به اهمیت برپایی سفره اطعام در روز غدیر، یادآور شد: اگر سفره اطعام غدیر شکل بگیرد، غدیر هم مانند عاشورا به یک فرهنگ عمومی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha