اجرای طرح «قرار دوازدهم» و توزیع ۴۰ هزار قرص نان در هرمزگان
کد خبر: 4070078
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

اجرای طرح «قرار دوازدهم» و توزیع ۴۰ هزار قرص نان در هرمزگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در استان خبر داد و گفت: از ابتدای طرح تا کنون بیش از 5 هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار قرص نان در قالب این طرح با هدف ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی، ترویج معارف مهدوی و ارائه خدمات اجتماعی با محوریت امامزاده‌های شاخص اجرا شده است.

حجت الاسلام حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امروز، 20 تیرماه، در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح بر مبنای مشارکت مردمی و با هدف جذب مؤمنان به عنوان مهدی یاوران، به دنبال آن است که بتواند خدمات ارزشمندی را در دوازدهم هر ماه به افراد کم برخوردار ارائه دهد.

مدیرکل اوقاف هرمزگان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از 5 هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار قرص نان در قالب طرح ملی قرار دوازدهم در ۲۳ بقعه متبرکه بین نیازمندان توزیع شده که ارزش ریالی آن بیش از ۲ میلیارد ریال بوده است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح به‌صورت مستمر در هر ماه با یاد و نام مام زمان (عج) در روز دوازدهم در بقاع متبرکه انجام می‌شود و امیدواریم کمک‌های مردم همانند گذشته ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به توزیع نان صلواتی بین نیازمندان استان هرمزگان، عنوان کرد: در اجرای پنجمین مرحله این طرح ۴۰ هزار قرص نان به صورت رایگان توزیع شد و طرح سراسری «قرار دوازدهم» در هر ماه به نیابت و به نیت سلامتی امام زمان (عج) اجرا می‌شود و بسته‌های معیشتی از محل موقوفات، کمک‌های خیرین و بقاع متبرکه با عنوان «مهدی یاوران» تهیه و بین خانواده‌های نیازمند شهر توزیع می‌شود.

مهدیان با اشاره به طرح «قرار دوازدهم» به عنوان یک طرح کشوری، یادآور شد: نخستین مرحله از اجرای این طرح، اسفند سال گذشته آغاز شد و پنجمین مرحله آن در قالب تهیه و توزیع نان صلواتی اجرا شد. طرح «قرار دوازدهم» با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان در شهرستان‌ها در حال اجراست و از خیران و نیکوکاران و مهدی یاوران برای مشارکت در این طرح خداپسندانه دعوت می‌کنیم تا به مراکز «افق» آستان مقدس امامزادگان شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha