برگزاری مراسم پرفیض قرائت دعای روز عرفه در قشم
کد خبر: 4069613
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

برگزاری مراسم پرفیض قرائت دعای روز عرفه در قشم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم از برگزاری مراسم پرفیض قرائت دعای روز عرفه هم‌زمان با نهم ذی‌الحجه در قشم خبر داد.

دعای روز عرفه

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم، امروز، 18 تیرماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هم‌زمان با نهم ذی‌الحجه، مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه عصر - شنبه هجدهم تیر ۱۴۰۱ - در جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم مؤمن نگین خلیج‌فارس هم‌نوا با حجاج سرزمین وحی دعای پر خیر و برکت امام حسین (ع) را در این روز زمزمه می‌کنند تا به تعالی و سعادت برسند، افزود: این مراسم معنوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در مصلا امام علی(ع) شهرستان قشم برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم با تأکید بر کوتاه برگزار شدن دعای عرفه و پرهیز از برگزاری برنامه‌های حاشیه‌ای در این آیین معنوی، تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این آیین عرفانی ضمن استفاده از ماسک، زیرانداز شخصی و آب آشامیدنی به همراه داشته باشند و رعایت فاصله اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

غلامی در پایان یادآور شد: همچنین امروز مصادف با نهم ذی‌حجه، مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان قشم با حضور در اماکن مذهبی و گلزارهای شهدای شهرستان قشم، دست دعا بر آستانه یگانه‌ای بی‌منتها بالا می‌برند.

انتهای پیام
captcha