ضرورت تداوم خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان تا رفع کامل مشکلات
کد خبر: 4069406
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
امام جمعه موقت بندرعباس:

ضرورت تداوم خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان تا رفع کامل مشکلات

امام جمعه موقت بندرعباس ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های زلزله‌زده هرمزگان، گفت: مسئولان خدمت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده هرمزگان را رفع کامل مشکلات مردم ادامه دهند.

نماز جمعه بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبر درویشی، امام جمعه موقت بندرعباس، ظهر امروز، 17 تیرماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: مدیران صنایع غرب بندرعباس از نیرو‌های توانمند و متخصص بومی استفاده کنند. مسئولان در ایجاد اشتغال پویا در استان کوشا باشند تا جوانان از به روی آوردن به قاچاق دوری کنند.

درویشی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های زلزله‌زده غرب هرمزگان، تصریح کرد: از استاندار هرمزگان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارائه خدمات مناسب در مناطق زلزله‌زده استان قدردانی می‌کنم و از آنان می‌خواهم این مسیر را تا رفع کامل مشکلات زلزله‌زدگان غرب استان ادامه دهند.

امام جمعه موقت بندرعباس همچنین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم و دهه مبارک امامت و ولایت، عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم در اسلام‌شناسی، فهمیدن واقعه غدیر خم است. هر واقعه‌ای که در طول تاریخ رخ داده یک سند و مدرک محکم برای اثبات دارد که غدیر نیز از این مهم مستثنا نیست.

حجت‌الاسلام درویشی در پایان با اشاره به وضعیت عرضه نامناسب نان در نانوایی‌های استان هرمزگان، یادآور شد: مسئولان زیرخط با رعایت حقوق نانوایان و کارگران از حق مردم شریف و مظلوم هرمزگان در بهره‌مندی از نان با کیفیت تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام
captcha