آخرین اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده هرمزگان
کد خبر: 4068329
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

آخرین اقدامات انجام شده در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

استاندار هرمزگان آخرین اقدامات انجام شده برای مردم زلزله‌زده غرب استان را تشریح کرد.

استاندار هرمزگان در روستای زلزله زده سایه خوش

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، امروز، 12 تیرماه، در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای مردم زلزله‌زده غرب هرمزگان، اظهار کرد: روند امدادرسانی توسط تمام دستگاه‌های متولی ادامه دارد. این روند از ساعت ۲ بامداد روز گذشته که شاهد زلزله بودیم شده آغاز شد و خوشبختانه تمامی افراد در میدان هستند تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مردم را کم کنیم.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته نصب کولر برای چادرها پیگیری شد تا بتوانیم دما را برای افراد درگیر زلزله پایین‌تر بیاوریم و این روند ادامه خواهد داشت تا مردم بتوانند وضعیت را بهتر تحمل کنند، تصریح کرد: شاید لازم باشد با این شرایط گرما برای چادرها در زمان ظهر دو کولر اختصاص داده شود و اگر مقدار فعلی جوابگو نباشد کولرهایی از مدارس و سالن‌های ورزشی آماده خواهیم کرد و به این منطقه ارسال می‌کنیم.

استاندار هرمزگان یادآور شد: تمامی ارگان‌های دولتی، خیرین و مردم شریف برای بحث کمک‌رسانی همکاری لازم را دارند، اصل بر این است که به این چند ساعت اکتفا نکنیم و به کمک‌رسانی‌هایمان ادامه دهیم و حداقل ۲ یا ۳ هفته‌ای پیگیر حل مشکلات مردم باشیم.

انتهای پیام
captcha