وزیر کشور وارد مناطق زلزله‌زده هرمزگان شد
کد خبر: 4068051
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

وزیر کشور وارد مناطق زلزله‌زده هرمزگان شد

وزیر کشور برای بررسی وضعیت زلزله‌زدگان و تسریع در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این زمین‌لرزه، وارد بندرلنگه از توابع استان هرمزگان شد.

بازدید وزیر کشور از مناطق زلزله زده هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احمد وحیدی، وزیر کشور، امروز، 11 تیرماه، برای بررسی وضعیت زلزله‌زدگان و تسریع در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این زمین‌لرزه، وارد بندرلنگه از توابع استان هرمزگان شد.

 سفر وزیر کشور به استان هرمزگان به دنبال وقوع زمین‌لرزه‌ای با شدت ۶.۱ ریشتر در منطقه بندرلنگه و بندر خمیر انجام شد.

وزیر کشور در این سفر، از نزدیک بر روند امدادرسانی به حادثه دیدگان نظارت خواهد داشت و دستورات لازم را برای سرعت بخشیدن به رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان که از دقایق نخست این زمین‌لرزه آغاز شده است، صادر خواهد کرد.

وحیدی همچنین در ساعات ابتدایی وقوع این زمین‌لرزه، با مهدی دوستی استاندار هرمزگان تماس تلفنی گرفت و گزارش‌های ابتدایی این حادثه را دریافت کرد.

وزیر کشور ضمن گفتگو با اهالی روستای سایه خوش اطمینان داد که دولت در کنار مردم حادثه‌دیده است. او ضمن بررسی مشکلات از آخرین میزان خسارات مطلع و دستورات لازم را صادر کرد.

یادآور می‌شود؛ بنا بر گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر ساعت ۲:۰۲ دقیقه بامداد امروز، بندر خمیر و بخش‌های دیگر استان هرمزگان را لرزاند و پس‌لرزه‌هایی به بزرگی ۶.۳ ریشتر هم در ساعت ۳:۵۴ دقیقه بامداد، رخ داده است. آمار کشته‌شدگان تاکنون ۵ تن و مصدومان ۴۸ نفر اعلام شده است، ۳ مرد و ۲ زن در این زلزله جان باختند.

انتهای پیام
captcha