مسئولین با همه توان به یاری زلزله‌زدگان هرمزگان بشتابند
کد خبر: 4068038
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

مسئولین با همه توان به یاری زلزله‌زدگان هرمزگان بشتابند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با صدور پیامی ضمن ابراز تأسف و عرض تسلیت به مردم زلزله‌زده هرمزگان از مسئولین خواست که با همه توان به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 11 تیرماه، در پی وقوع زلزله‌های پیاپی ازجمله زلزله ۶,۱ ریشتری در غرب هرمزگان که ۵ جان‌باخته و ۴۸ مصدوم بر جای گذاشت، ضمن ابراز تأسف و عرض تسلیت به مردم هرمزگان خواهان ورود جدی نهادهای دولتی و حاکمیتی برای خدمت رسان به مناطق زلزله‌زده شد.

در متن پیام نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

با تأسف و اندوه فراوان خبر زمین‌لرزه در غرب استان که به جان ‌باختن جمعی از هم‌ استانی‌های عزیز و زخمی شدن جمعی بیشتر انجامیده و خسارات بسیاری پدید آورده است  موجب تأثر و تألم خاطر همگان و این‌جانب شده است.

مسئولان باید در ساعات اولیه با همه‌ی همت و توان به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند و با بهره‌گیری سریع از همه‌ی امکانات موجود، به مردم زلزله‌زده خدمات ارائه شود.

دستگاه‌های دولتی چه نظامی و چه غیرنظامی همه‌ توان خود را برای یاری آسیب‌دیده‌ها و خانواده‌های آنان وارو صحنه کنند.

این‌جانب از صمیم قلب، این حادثه تلخ و مصیبت‌بار را به تمام مردم استان هرمزگان به‌ ویژه به خانواده‌های مصیبت‌زده تسلیت عرض می‌کنم.

از همه‌ی کسانی‌ که می‌توانند به هر صورتی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست می‌کنم که به یاری زلزله‌زدگان بشتابند.»

یادآور می‌شود؛ بامداد امروز، ۱۱ تیرماه، زلزله ۶.۱ ریشتری استان هرمزگان به ویژه شهرستان بندرخمیر را لرزاند، آمار کشته‌شدگان تاکنون ۵ تن و مصدومان ۴۸ نفر اعلام شده است، ۳ مرد و ۲ زن در این زلزله جان باختند. بر اساس گزارش ژئوفیزیک بعد از این زلزله تعداد زیادی زلزله دیگر به ثبت رسیده که بزرگ‌ترین آن ۴.۵ بوده و در ساعت ۷ و ۵۹ دقیقه به وقوع پیوسته است. در حال حاضر تمامی گروه‌های امدادی، جهادی و بیمارستان‌های استان هرمزگان در آماده‌باش کامل هستند و انتقال خون هرمزگان آمادگی کامل تأمین خون بیمارستان‌ها  را دارد.

انتهای پیام
captcha