مشارکت دانش آموزان هرمزگانی در پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام»
کد خبر: 4066631
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

مشارکت دانش آموزان هرمزگانی در پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام»

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از اجرای پویش ملی «صحن حرم، مدرسه‌ام» در استان و مشارکت بیش از 700 نفر از دانش آموزان و اولیای دانش آموزان استان از این پویش خبر داد.

پویش صحن حرم مدرسه ام

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، امروز، 5 تیرماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای جلب مشارکت همگانی و فراهم کردن زمینه ورود آحاد جامعه در عرصه مدرسه‌سازی، پویش ملی «صحن حرم، مدرسه‌ام» در سطح کشور و به‌تبع آن در استان هرمزگان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه پویش این پویش در راستای اجرای طرح تحولی آجر به آجر در شهرستان‌ها و مناطق با همراهی، همدلی و مشارکت مردم نیکوکار و نیک‌اندیش استان دار حال برگزاری است، افزود: تلاش در راستای ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و مشارکت در این امر مقدس ضرورتی انکارناپذیر است و ایجاد انگیزه و ترغیب آحاد جامعه برای مشارکت در این عرصه با بهره‌گیری از هر ظرفیت و بستری در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان تصریح کرد: از ابتدای پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» تاکنون بیش از 700 نفر از دانش آموزان و اولیای دانش آموزان هرمزگان در این پویش شرکت کردند و آموزش و پرورش استثنایی استان و اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد بیشترین مشارکت را در پویش صحن حرم، مدرسه‌ام داشته‌اند.

هاشمی عنوان کرد: در چند روز گذشته جریان مشارکت در امر مدرسه‌سازی حتی به اندازه یک آجر، رونق فراوانی گرفته است و مردم با مراجعه به سایت www.ajorBajor.ir با پرداخت مبالغ اندکی در ساخت مدارس سهیم شده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این آدرس اینترنتی و یا کانال مهر مدرسه در شبکه شاد، در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه کار خیر و خیرخواهی ریشه در فرهنگ اسلامی و ایرانی دارد، یادآور شد: انتظار می‌رود تمامی اقشار جامعه اعم از فرهنگیان، بازاریان، کسبه ، کارمندان و ... در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha