ضرورت ایجاد عطش صحیفه سجادیه در بین آحاد جامعه
کد خبر: 4065012
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

ضرورت ایجاد عطش صحیفه سجادیه در بین آحاد جامعه

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه مرکز تخصصی صحیفه سجادیه باید بستر تبلیغ را برای مربیان این حوزه فراهم کند، گفت: ما باید تلاش کنیم عطش مردم به صحیفه سجادیه، این اثر ارزشمند امام سجاد(ع) را در کشور ایجاد کنیم.

عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، امروز، 28 خردادماه، در دیدار با مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه قم، اظهار کرد: راه‌اندازی کنگره بین‌المللی امام سجاد( ع) کار مؤثری بود که توانست تحرک اولیه را برای تبلیغ صحیفه سجادیه ایجاد کند و ما باید تلاش کنیم عطش به این اثر ارزشمند امام سجاد(ع) را در کشور ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد مرکز تخصصی صحیفه موجب ایجاد تشنگی به صحیفه سجادیه در بین آحاد جامعه بالأخص قشر جوان شده است، تصریح کرد: این مرکز باید تلاش کند بستر تبلیغ را برای مربیانی که برای صحیفه تربیت شده‌اند، فراهم کند.

عبادی‌‌زاده عنوان کرد: ضروری است که وزارت علوم، صحیفه سجادیه را به عنوان متون اسلامی مصوب کند و چنانچه این اتفاق محقق شود، مرکز صحیفه سجادیه توانایی و آمادگی همکاری در 3 محور تدوین درس‌نامه صحیفه برای تدریس در دانشگاه‌ها، برگزاری دوره‌های کارگاهی برای اساتید معارف و دوره‌های آموزشی ویژه مربی را فراهم کند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان  در پایان یادآور شد: از کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) انتظار می‌رود در راستای آشنا کردن کارکنان دولت با صحیفه سجادیه از طریق برگزاری دوره‌های ضمن خدمت، تدوین کتاب داستان برای نوجوانان با موضوع و مفاهیم ادعیه صحیفه و پشتیبانی علمی در این حوزه گام‌های بلندتری بردارد.

انتهای پیام
captcha