حضور بیش از 3 هزار شرکت‌کننده در شانزدهمین جشنواره آسمان هشتم
کد خبر: 4064986
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

حضور بیش از 3 هزار شرکت‌کننده در شانزدهمین جشنواره آسمان هشتم

دبیر جشنواره مردمی آسمان هشتم با اشاره به اینکه شانزدهمین دوره این جشنواره به کار خود پایان داد، گفت: امسال 3 هزار و ۱۳۰ نفر از جوانان و نوجوانان سراسر هرمزگان در ۱۵ رشته در جشنواره آسمان هشتم شرکت کردند.

جشنواره آسمان هشتم

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما در این استان، ابراهیم ذاکری، مدیر کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) و دبیر جشنواره آسمان هشتم، امروز، 28 خردادماه، اظهار کرد: آئین پایانی شانزدهمین جشنواره مردمی فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم، روز گذشته با حضور مسئولان، هنرمندان، چهره‌های فرهنگی و مردم در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی شهرستان میناب برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره آسمان هشتم در کنار ترویج فرهنگ منور رضوی، برای ایجاد نشاط اجتماعی عملکرد مطلوبی داشته است، تصریح کرد: عجین شدن جشنواره آسمان هشتم با مفاهیم معنوی و نام مبارک امام رضا(ع) این جشنواره را در سطح کشور ویژه کرده است.

دبیر جشنواره آسمان هشتم با تأکید بر اینکه عرضه برنامه‌های دینی و فرهنگی در قالب هنر برای جذب جوانان  مؤثر است، تصریح کرد: امسال 3 هزار و ۱۳۰ نفر از جوانان و نوجوانان سراسر هرمزگان در ۱۵ رشته در جشنواره آسمان هشتم شرکت کردند.

ذاکری در پایان با اشاره به اینکه علاوه بر شرکت‌کنندگان، هر ساله خیل عظیم مردم حضور مؤثری در جشنواره آسمان هشتم دارند، یادآور شد: اگر حمایت‌های بیشتری از این جشنواره صورت بگیرد، می‌توان تحول اساسی و بزرگی در حوزه فرهنگ، هنر و ورزش استان و حتی کشور ایجاد کرد.

انتهای پیام
captcha