حضور خدام رضوی در بین سپیدجامگان نیروی دریایی ارتش در هرمزگان
کد خبر: 4063042
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

حضور خدام رضوی در بین سپیدجامگان نیروی دریایی ارتش در هرمزگان

کاروان خدام رضوی تحت عنوان «زیر سایه خورشید» در هرمزگان امروز در بین کارکنان، افسران و مسئولان منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش حضور یافتند.

کاروان زیر سایه خورشید در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، کاروان خادمین حرم مطهر رضوی به همراه پرچم مقدس بارگاه منور و قدسی حضرت رضا(ع)، امروز، 19 خردادماه، در ادامه برنامه‌های نهمین روز از پانزدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در هرمزگان، راهی ستاد فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران شدند و در جمع فرماندهان، کارکنان، افسران و مسئولان عقیدتی - سیاسی یگان‌های این نیرو در استان قرار گرفتند.

این دیدار با برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید سازمان عقیدتی و سیاسی منطقه یکم امامت  نیروی دریایی ارتش همراه بود. کاروان خدام رضوی مورد استقبال «دریادار دوم امیر قربانی» ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان، فرمانده ناوگان مقدم جنوب نداجا و فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و همچنین «حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین صنعت پور» رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل نیروی دریایی ارتش قرار گرفتند.

سپیدجامگان نیروی دریایی ارتش در این مراسم به پرچم مقدس بارگاه رضوی تبرک جستند و نمک مقدس آستان مطهر حضرت رضا(ع) بین آنان توزیع شد‌‌.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواهری، روحانی کاروان زیر سایه خورشید در هرمزگان، در جمع کارکنان نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بالأخص نیروی دریایی راهبردی، نشان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دیدگان کشورهای خارجی و دشمنان است و اجرای عملیات موفقیت‌آمیز در آب‌های آزاد و بین‌المللی خاری بر چشم دشمنان شده است.

وی یادآور شد: نیروی دریایی ارتش به معنای کلمه توانسته است فعل خواستن را به خوبی صرف کند و به یک نیروی مکتبی تبدیل شود که از این بابت باید قدردان این نیرو باشیم؛ چراکه امروز چشمان ملت ایران به اقتدار نیروی دریایی است و فعالیت‌های این نیرو و حضور مستمر آن در آب‌های بین‌المللی و آزاد امنیت خطوط کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران را تأمین می‌کند.

انتهای پیام
captcha