توسعه شبکه امامت در جامعه اسلامی نیازمند برنامه‌ریزی مدون است
کد خبر: 4062768
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

توسعه شبکه امامت در جامعه اسلامی نیازمند برنامه‌ریزی مدون است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در حوزه مسجد و شبکه امامت و توسعه و رشد آن با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و برون‌رفت از وضعیت موجود، نیازمند برنامه‌ریزی مدون و استفاده از تمامی ظرفیت‌های در اختیار است.

نشست شبکه راهیاری و نخبگان تبلیغ هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 18 خردادماه، در نشست شبکه راهیاری و نخبگان تبلیغ استان که با حضور مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست تبیین موضوع طرح امام روستا و مسجد در راستای تقویت وضعیت فرهنگی جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تعریف هویت امام روستا و محله، مقدمات شکل‌گیری تمدن اسلامی را فراهم می‌کند، تصریح کرد: اگر مردم در محله‌ها و روستاها به امام مسجد محله یا روستای خود وصل بشوند، جامعه شکل درست خود را پیدا می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه در دوره جدید سازمان تبلیغات اسلامی شاهد برکات فراوانی هستیم، عنوان کرد: یکی از این برکات و فواید ارزنده، راه‌اندازی و تأسیس بنیاد هدایت است که در عرصه امامان روستا و مسجد با نگاه جامعه پردازی در حال فعالیت بوده و کارها در حوزه این دو مقوله مهم، بسیار مهم و اثربخش است.

انصاری‌راد یادآور شد: در حوزه مسجد و شبکه امامت و توسعه و رشد آن با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و برون‌رفت از وضعیت موجود، نیازمند برنامه‌ریزی مدون است و باید ظرفیت‌های در اختیار را در کنار هم قرار دهیم و با حمایت از مرکز از این مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام
captcha