جذب روحانیون وظیفه توسط آموزش و پرورش هرمزگان
کد خبر: 4062428
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

جذب روحانیون وظیفه توسط آموزش و پرورش هرمزگان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان از جذب و سازمان‌دهی روحانیون وظیفه برای سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.

جذب روحانیون وظیفه در آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حسن جراره، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان، صبح امروز، 17 خردادماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تسری مقررات خدمت وظیفه روحانیون در امور علمی، فرهنگی و تبلیغی در وزارت آموزش و پرورش با موضوع جذب و سازمان‌دهی طلاب وظیفه در سال تحصیلی 1402-1401 جذب و سازمان‌دهی روحانیون وظیفه برای سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام و اعزام طلاب در سال 1401 فقط از طریق سامانه امریه مرکز مدیریت حوزه علمیه صورت می‌پذیرد. ضمن اینکه لیست افراد نیز باید به همراه مدارک ثبت‌نام به اداره‌کل آموزش و پرورش استان ارسال شود تا مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه مربوطه موردبررسی و تائید قرار گیرند.

جراره با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام تا 22 خردادماه سال جاری خواهد بود، تصریح کرد: پرونده گزینش افراد جهت سیر مراحل گزینشی بعد از تائید مدارک ثبت‌نام انجام می‌گیرد و این افراد می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه و بارگذاری مدارک و مستندات با شماره تلفن 09176538246 «حبیب نجیبی» کارشناس مسئول استخدام آموزش و پرورش استان جهت تائید ثبت‌نام تماس گرفته بگیرند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: مدارک لازم جهت ثبت‌نام داوطلبان شامل تکمیل فرم تعهد خدمت طرح سرباز طلبه در سال تحصیلی 1402- 1401، تکمیل فرم گزینش (2 سری)، معرفی‌نامه حوزه علمیه، عکس سه در چهار، کپی از تمام صفحات شناسنامه، کپی پشت و رو از کارت ملی و پوشه (گزینش رنگ قرمز –ثبت‌نام رنگ سفید) است.

انتهای پیام
captcha