هتک حرمت به محضر امام رضا(ع) نابخشودنی است
کد خبر: 4062318
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
امام جمعه بشاگرد:

هتک حرمت به محضر امام رضا(ع) نابخشودنی است

امام جمعه بشاگرد با اشاره به اینکه هتک حرمت از سوی دشمنان انقلاب و اسلام به محضر مبارک حضرت رضا(ع) نابخشودنی است، گفت: ما تا قیام قیامت عاشق و دلباخته این خانواده نورانی و حضرت رضا(ع) خواهیم بود.

دیدار کاروان زیر سایه خورشید با امام جمعه بشاگرد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین غلامی، امام جمعه شهرستان بشاگرد، در دیدار با کاروان زیر سایه خورشید، اظهار کرد: حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان بشاگرد توفیق بسیار بزرگی برای ما و مردم این منطقه است و با وجود شما بزرگواران عطر حرم مطهر رضوی در اینجا پیچیده است.

وی افزود: امروز هر آنچه رزق دنیوی و معنوی به ما می‌رسد به لطف ولی‌نعمت ما آقا علی بن موسی‌الرضا(ع) است. با توجه به اینکه منطقه بشاگرد جز مناطق محروم کشور است و خیلی از افراد تمکن مالی جهت سفر به مشهد و زیارت حضرت امام رضا(ع) را ندارند، حضور شما در اینجا هم برای ما و هم برای مردم شهر بزرگ‌ترین دلگرمی و نعمت است.

غلامی ادامه داد: مردم بشاگرد پای کار انقلاب و دینشان هستند و درصد مشارکت آن‌ها در همه عرصه‌ها خصوصاً انتخابات جز بالاترین مشارکت‌ها بوده است و تقریباً ۱۰۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کرده‌اند، روحیه این مردم کاملاً انقلابی است و پای کار انقلاب ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: هتک حرمت از سوی دشمنان انقلاب و اسلام به محضر مبارک حضرت رضا(ع) نابخشودنی است. این‌ها فکر می‌کنند با ساختن فیلم عنکبوت مقدس می‌توانند مهر نورانی امام رضا(ع) را از دل ما بردارند اما کور خوانده‌اند ما تا قیام قیامت عاشق و دلباخته این خانواده نورانی و حضرت رضا(ع) خواهیم بود.

امام جمعه بشاگرد در پایان یادآور شد: مردم شهرستان بشاگرد دلباخته گنبد و گلدسته‌های حرم مطهر رضوی هستند و نور و محبت حضرت رضا(ع) در قلب‌های ما استوار است.

انتهای پیام
captcha