برگزاری ویژه‌برنامه «دختر ماه» با حضور خادمان رضوی در بندرعباس
کد خبر: 4061399
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

برگزاری ویژه‌برنامه «دختر ماه» با حضور خادمان رضوی در بندرعباس

هم‌زمان با نخستین روز از دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، ویژه‌برنامه «دختر ماه» با حضور کاروان خدام امام رضا(ع) و 500 دختر تحت پوشش کمیته امداد استان که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

جشن تکلیف دختران تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان با حضور خدام رضوی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، کاروان زیر سایه خورشید خدام امام رضا(ع) در استان هرمزگان صبح امروز، 11 خردادماه با حضور در جمع دختران تازه مکلف شده در مسجد جامع شهر بندرعباس، روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر را گرامی‌ داشتند و این روز مبارک را به همه دختران تبریک گفتند.

لاله ایرانپور، مدیر کانون بانوان و خانواده کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان در ویژه‌برنامه «دختر ماه» که با همت کانون‌های خدمت رضوی به ویژه کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: این ویژه‌برنامه یکی از برنامه‌هایی است در راستای گرامیداشت دهه کرامت و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی و مردمی زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.

وی افزود: این توفیق را داشتیم که برنامه دختر ماه هرمزگان مزین به حضور خادمین صحن و سرای باصفای حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) باشد و همچنین در اجرای این برنامه از حضور «حجت‌الاسلام‌والمسلمین ضیا» که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند، بهره‌مند شدیم.

ایرانپور در پایان یادآور شد: در برنامه دختر ماه برای 500 دختر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند حضور دارند و بسته چادر نماز نیز به آن‌ها با تلاش کمیته امداد استان اهدا شد. به مناسبت روز دختر و دهه کرامت ذیل برنامه‌های زیر سایه خورشید ویژه‌برنامه‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده که همایش خانواده و برگزاری جشن در بند نسوان زندان از این جمله برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha