توهین به ذریه پیامبر(ص) برگرفته از تفکرات دشمنان اسلام است
کد خبر: 4061075
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
عالم اهل سنت هرمزگان:

توهین به ذریه پیامبر(ص) برگرفته از تفکرات دشمنان اسلام است

عالم اهل سنت هرمزگان توهین به ذریه پیامبر اکرم(ص) را برگرفته از تفکرات دشمنان اسلام دانست و گفت: مطابق کلام خداوند، کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل و طعن و مسخره خاموش کنند و البته خدا نور خود را هرچند کافران خوش ندارند، کامل و محفوظ خواهد داشت.

شیخ بازماندگان عالم اهل سنت هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندرپل و نایب‌رئیس شورای روحانیت شهرستان بندرخمیر، امروز، 10 خردادماه، در جمع خبرنگاران، در واکنش به فیلم عنکبوت مقدس، اظهار کرد: حب اهل بیت(ع) در رگ و خون ما جاری است. توهین به مقدسات اسلام و ذریه اطهر پیامبر اکرم(ص) برگرفته از تفکر و اهداف دشمنان اسلام، بهاییت و یهود صهیونیست است.

وی افزود: کسی که ذره‌ای ایمان در قلبش وجود دارد باید ایمانش او را به وسیله نعمت عقل به فکر کردن و تعقل وادار کند که چگونه است که در همین دنیا یکی پیدا می‌شود برای مقدسات، و خاک و مملکتش خون می‌دهد، یکی دیگر نگون‌بخت می‌شود و برای پول، زر و زیور، مقدسات، آرمان، عقیده و‌ مملکتش را می‌دهد!

بازماندگان اضافه کرد: شیطان و جنود شیطانی‌اش که فرانسه یکی از شاگردان اوست، مجانی و بدون هدف جایزه نمی‌دهد. اول شرف، عقیده و آرمانت را می‌خرد، بعد زر و زیور فریبنده را می‌دهد و اسمش را جایزه می‌گذارد. اوف بر کسانی که دین، آیین، مرام و مسلکشان را چون کودکان معامله می‌کنند.

وی ادامه داد: این جریان حکایت کودکی نادان است که یک سکه طلای ارزشمند را از او گرفته و به جایش به او بادکنکی می‌دهند که با ترکیدن آن همگان صدای جهالتش را بشنوند و پس از درآمدن صدای ترکیدن بادکنک گریه کودک هم به آسمان بلند می‌شود. هرچند که کودک معصوم با این انسان‌های فریب‌خورده قابل مقایسه نیستند.

این عالم اهل سنت هرمزگان بیان کرد: به کسانی که این اهانت را مرتکب شده‌اند توصیه می‌کنم که اولاً توبه نصوح و از دوست داران اهل بیت(ع) عذرخواهی کنند. از مسئولین امر نیز درخواست تنبیه و اشد مجازات و پیگیری موضوع را دارم تا باشد اهانت کنندگان دیگر جرأت چنین جسارتی را به خود ندهند. اهل بیت(ع) محک ایمان یک مسلمان هستند و حب اهل بیت(ع) قطعاً در دل مؤمنین واقعی یافت می‌شود. بغض اهل بیت(ع) نیز در قلب انسان‌های رذل و پست در طول تاریخ مشاهده شده و می‌شود.

بازماندگان عنوان کرد: دشمنان اهل بیت(ع) بدانند که ذریه پاک رسول‌الله(ع) بعد از ایشان، خورشید درخشان در این دنیا هستند و افراد پست و دون مایه نخواهند توانست جلو نورافشانی خورشید تابناک اهل بیت(ع) را بگیرند. جالب‌تر اینکه به برکت نور خورشید اهل بیت(ع) است که رذالت و پستی بعضی‌ها قابل مشاهده است.

وی در پایان خطاب به اهانت کنندگان یادآور شد: شما در کلاس درس ابلیس برنده شدید اما با قاطعیت می‌گویم که مکتب اهل بیت(ع) روز به روز تابنده‌تر از دیروز در جهان به درخشش ادامه خواهد داد. خداوند در آیه 8 سوره صف می‌فرماید: «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ؛ کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هرچند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت».

انتهای پیام
captcha