فراخوان جشنواره ایده‌های برتر قرآنی کیش منتشر شد
کد خبر: 4061064
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

فراخوان جشنواره ایده‌های برتر قرآنی کیش منتشر شد

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از انتشار فراخوان جشنواره ایده‌های برتر قرآنی کیش به منظور جذب برترین طرح‌های مربیان و فعالان این کتاب آسمانی خبر داد.

جشنواره ایده های برتر قرآنی کیش

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، عقیل نقشبندی، مدیر امور اجتماعی این سازمان، اظهار کرد: فراخوان جشنواره ایده‌های برتر قرآنی کیش به منظور جذب برترین طرح‌های مربیان و فعالان این کتاب آسمانی منتشر شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دفتر نهاد امام جمعه این جزیره برگزار می‌شود، افزود: مربیان و فعالان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش، اجرای طرح و پژوهش را تا ۲۰ خردادماه به آدرس الکترونیکی MOSABEGHAT.QURAN@GMAIL.COM ارسال کنند.

نقشبندی بیان اینکه ایده‌ها باید در قالب پاورپوینت ارسال شود، تصریح کرد: همچنین فرهنگسرای قرآن و عترت و مؤسسه قرآنی مشکات جزیره نیز به صورت حضوری آماده پذیرش ایده‌ها و طرح‌ها در قالب این جشنواره است.

وی در پایان یادآور شد: توجه به اعتلای فرهنگ قرآنی از برنامه‌های محوری معاونت فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد کیش بوده و در این راستا با سایر نهادها از جمله نهاد دفتر امام جمعه جزیره همکاری تنگاتنگی شکل گرفته است.

انتهای پیام
captcha