حراست از ارزش‌های نظام و مکتب امام(ره) وظیفه‌ای همگانی است
کد خبر: 4060240
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

حراست از ارزش‌های نظام و مکتب امام(ره) وظیفه‌ای همگانی است

سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) از اولویت‌های نظام و وظیفه‌ای همگانی است.

محمد مرودی سرپرست فرمانداری بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمد مرودی، سرپرست فرمانداری بندرعباس، امروز، هفتم خردادماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام خونین ١۵ خرداد، اظهار کرد: امام راحل(ره) انقلاب را بر پایه مردم بنیان‌گذاری کردند و این انقلاب که پشتوانه آن مردم هستند، هر روز در حال توسعه و پیشرفت است و تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) استوار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه باید انقلاب اسلامی را پاس بداریم و ارزش آن را بدانیم، افزود: شخصیت امام خمینی(ره) یک شخصیت مردمی و جهانی است. ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) کوشا باشیم.

سرپرست فرمانداری بندرعباس یادآور شد: امروز با توجه به جوسازی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، وظیفه ما نسبت به سال‌های گذشته سنگین‌تر شده است. مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان بندرعباس باشکوه برگزار خواهد شد و لازم است همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع‌رسانی و حضور در این مراسم اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha