پیکر مطهر یک شهید گمنام در استانداری هرمزگان آرام گرفت
کد خبر: 4060077
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

پیکر مطهر یک شهید گمنام در استانداری هرمزگان آرام گرفت

پیکر پاک یک شهید گمنام که دوم خردادماه وارد بندرعباس شده بود، پس از برگزاری مراسم تشییع در شهرهای مختلف استان، در محوطه استانداری هرمزگان به خاک سپرده شد.

تشییع و تدفین پیکر یک شهید گمنام در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، پیکر پاک یک شهید گمنام که عصر روز دوشنبه، دوم خردادماه، با استقبال جمعی از مسئولان استانی هرمزگان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور بندرعباس از طریق فرودگاه بین‌المللی بندرعباس وارد استان شده بود، پس از برگزاری مراسم تشییع در شهرهای مختلف استان، در محوطه استانداری هرمزگان به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قنبر درویشی، امام‌جمعه موقت بندرعباس، در آیین تشییع و تدفین این شهید گمنام، اظهار کرد: در دولت قبل بسیاری اجازه ندادند شهیدان در محوطه دانشگاه‌ها و اماکن دولتی تدفین شوند. بسیاری از حاضران این مراسم از افراد دولتی هستند که باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خطاب به گروه‌های مختلف همچون کارمندان دولت، کسبه و بازاریان و سایر اقشار، بیان کرد: ملت ایران برای برقراری و تداوم انقلاب اسلامی رنج بسیار کشیدند تا به این نقطه رسیده‌ایم. پاسداران سبزپوش برای امنیت و عزت ملت بزرگ ایران مردانه در سوریه و عراق در برابر صهیونیسم بین‌المللی ایستادند و باید از این مردانگی دفاع کنیم و کاری کنیم که فردای قیامت این شهدا به نفع ما شهادت بدهند.

یادآور می‌شود، پیکر پاک این شهید گمنام عصر جمعه، ششم خردادماه از میدان شهدای ۱۲ تیر بندرعباس تا استانداری هرمزگان بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور هرمزگان تشییع و در محوطه استانداری هرمزگان به خاک سپرده شد. این شهید گمنام ۲۶ ساله بوده و در سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

انتهای پیام
captcha