برگزاری پنجمین دوره جشنواره استانی علامه حلی در هرمزگان
کد خبر: 4059825
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

برگزاری پنجمین دوره جشنواره استانی علامه حلی در هرمزگان

دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) هرمزگان از برگزاری پنجمین دوره این جشنواره در استان خبر داد و گفت: علاوه بر مطالعه پایان‌نامه‌ها و مقالات علمی که کمک شایانی در موفقیت مبلغین دارد، ضروری است که طلاب سراغ تحقیق و پژوهش و خلق اثر پژوهشی بروند.

جشنواره علامه حلی در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی مدیریت حوزه‌های علمیه استان، حجت‌الاسلام عباس خیراندیش، معاون پژوهش این نهاد و دبیر جشنواره استانی علامه حلی(ره) هرمزگان، امروز، 5 خردادماه، با اشاره به اهمیت توجه به موضوعات پژوهشی، اظهار کرد: تنها با جدیت در آموزش و اهمیت به امر تحقیق و پژوهش است که یک طلبه می‌تواند کارآمد و پاسخگوی مسائل روز جامعه باشد.

وی هدف اصلی طلاب را تبلیغ دین دانست و بیان کرد: تبلیغ بر پایه تحقیق و پژوهش استوار است و بدون توجه به پژوهش نمی‌توان امیدوار به رقم خوردن اتفاقات بزرگ در این حوزه بود. چراکه حضرت علی(ع) می‌فرمایند: «لا ینفع اجتهاد بغیر تحقیق؛ هر تلاشی که در آن تحقیق و حقیقت‌جویی نباشد، سودمند نیست.»

معاون پژوهش حوزه علمیه استان هرمزگان با بیان اینکه انجام تحقیق و پژوهش در پاسخگویی به مسائل روز و شبهات راهگشاست، تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر مطالعه پایان‌نامه‌ها و مقالات علمی که کمک شایانی در موفقیت مبلغین دارد، ضروری است که طلاب سراغ تحقیق و پژوهش و خلق اثر پژوهشی بروند.

خیراندیش با اشاره به برگزاری جشنواره استانی علامه حلی(ره) در هرمزگان، یادآور شد: طلاب، مبلغین و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران و برادران می‌توانند برای ثبت آثار خود در پنجمین دوره جشنواره استانی و بهره‌مندی از امتیازات پژوهشی تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ به سایت جشنواره علامه حلی(ه) به نشانی http://www.jhelli.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha