سوم خرداد یادآور ایستادگی یک ملت انقلابی در برابر دشمن دجال است
کد خبر: 4059379
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
استاندار هرمزگان:

سوم خرداد یادآور ایستادگی یک ملت انقلابی در برابر دشمن دجال است

استاندار هرمزگان با صدور پیامی ضمن فرا رسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهر، گفت: سوم خرداد یادآور خروش و همت یک ملت انقلابی و ایستادگی آنان برای حفاظت از یکپارچگی کشور در برابر دشمن دجال است.

سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، امروز سوم خردادماه، با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و انجام عملیات بیت‌المقدس را تبریک گفت.

در متن پیام استاندار هرمزگان آمده است:

«بسمه‌تعالی

ایران عزیز ما سرزمین مقاومت است.

حیات ساکنین این جغرافیای عزیز آمیخته به ایثار و ایستادگی برای حفظ ارزش‌هایی است که بر مبنای آن، قرن‌ها به زندگی خود شکل بخشیده‌ایم.

سومم خرداد برای ما یادآوری یک پیروزی صرفاً نظامی نیست، بلکه فانوسی برای اتصال گذشته به آینده ما است.

در سوم خرداد با خروش و همت یک ملت انقلابی و ایستادگی آنان برای حفاظت از یکپارچگی کشور در برابر دشمن دجال، دو قرن سیاهی و تباهی در اشغال ایران توسط بیگانگان و جدا کردن بخش‌هایی از این خاک عزیز برای‌ همیشه از دامان میهن پاک شد.

این‌جانب سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشته و به تمام ایرانیان عزیز علی‌الخصوص مردم آزادی‌خواه هرمزگان که قرن‌ها در برابر متجاوزان و استعمار گران خارجی ايستادگی نموده‌اند تبریک عرض می‌نمایم.

قطعاً در این لحظات حساس، همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند، خرمشهرهای بسیاری در پیش خواهد بود که حفظ آن سنگرها نیازمند وحدت‌ کلمه تمام ایرانیان و کوشش در جهت حفظ ارزش‌هایی است که قرن‌ها هویت و سرشت ساکنین ایران را تعیین نموده است.»

انتهای پیام
captcha