برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هرمزگان در عملیات بیت‌المقدس
کد خبر: 4058829
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هرمزگان در عملیات بیت‌المقدس

رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان از برگزاری مراسم «گرامیداشت شهدای هرمزگان در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر» در بندرعباس خبر داد.

مراسم گرامیداشت شهدای هرمزگان در عملیات بیت المقدس

غلام احمدی‌پناه نخلی، رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) و سالگرد فتح خرمشهر، مراسم سوگواری و گرامیداشت ۶۲ تن از شهدای استان در عملیات بیت‌المقدس، در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سخنران این مراسم که فردا، دوم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار می‌شود، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده» نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و یادگار 8 سال دفاع مقدس خواهد بود.

احمدی‌پناه با بیان اینکه مراسم گرامیداشت شهدای استان هرمزگان در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر با همکاری کنگره سرداران شهدای استان و همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم و تجدید بیعت با شهدای 8 سال دفاع مقدس، فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس واقع در چهارراه مصلا حضور به هم رسانند.

انتهای پیام
captcha