مقابله با دشمن نیازمند گسترش بینش امام(ره) و وحدت اسلامی است
کد خبر: 4057984
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
امام جمعه بندرخمیر:

مقابله با دشمن نیازمند گسترش بینش امام(ره) و وحدت اسلامی است

امام جمعه بندرخمیر با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد خدشه در وحدت اسلامی است، گفت: باید با گسترش بینش امام(ره) در خصوص وحدت اسلامی در جامعه گام‌های بلندی برداشته شود.

حجت الاسلام صالحی امام جمعه بندرخمیر

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه شهرستان، بندرخمیر، امروز، 28 اردیبهشت، در جلسه هماهنگی سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اثرگذاری شخصیت راهبری حضرت امام خمینی(ره) امروز در جهان و خارج از دایره اسلام به یک راهبرد در تمام شئون تبدیل شده است.

وی افزود: مکتب امام خمینی(ره) با شاخصه‌های برگرفته از تعالیم قرآنی، سیره و روش پیامبر اسلام ص و ائمه معصومین با حکومت اسلامی عجین شده و روز به روز در حال پیشرفت و تعالی امت اسلامی است. با رصد جبهه‌های مختلف از جریان‌های موافق و مخالف، امروزه شاهد مدیریت اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) با مقاومت، ایستادگی و ایثار خود ایجاد کرده به یک امر جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه بندر خمیر تصریح کرد: راهبردی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیش روی ملت قرار داده، بستری برای الگو گیری در جبهه‌های مختلف از مکتب امام(ره) است. از کارهای شاخصی که دشمن در ایام اخیر انجام داده، هجمه عظیم به اتحاد اسلامی است که یادگاری و از پایه‌گذاری حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

امام جمعه بندرخمیر در پایان با اشاره به نقش دشمن در ایجاد خدشه به امر راهبردی وحدت اسلامی، یادآور شد: امروز فرصت مغتنمی است که با گسترش بینش امام(ره) در خصوص وحدت اسلامی در جامعه گام‌های بلندی برداشته شود.

انتهای پیام
captcha