ضرورت ترویج فرهنگ محرومیت‌زدایی توسط رسانه‌ها
کد خبر: 4057679
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
سردار حزنی:

ضرورت ترویج فرهنگ محرومیت‌زدایی توسط رسانه‌ها

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: خبرنگاران و فعالین حوزه رسانه و خبر برای ترویج فرهنگ محرومیت‌زدایی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز، 27 اردیبهشت‌ماه، در ویژه‌برنامه تجلیل از دست‌اندرکاران ساخت منازل نیازمندان و مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در بندرعباس، اظهار کرد: مأموریت اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقرار امنیت است.

وی افزود: سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی، محرومیت‌زدایی، مردم‌دوستی و مردم یاری را در سراسر کشور به خصوص در مناطق محروم، انجام می‌دهد. فعالیت‌های متعددی در حوزه‌های ازدواج آسان، مسکن، آب، معیشت و... توسط تمامی رده‌ها و قرارگاه‌ها و مناطق سپاه در راستای محرومیت‌زدایی در کشور صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تصریح کرد: ما آن‌قدر باید کار و تلاش کنیم تا رضایت مردم مستضعف و محروم کشور و استان هرمزگان را به دست آوریم. از همه مسئولین استان هرمزگان که خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم محروم این منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

سردار حزنی در پایان یادآور شد: از خبرنگاران و فعالین حوزه رسانه و خبر می‌خواهم در راستای رفع مشکلات محرومین و در کنار مستضعفان گام بردارند و برای ترویج فرهنگ محرومیت‌زدایی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha