خدمات‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگری نیازمند تخصیص اعتبار بیشتر است
کد خبر: 4057591
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
مدیرکل بنیاد شهیدهرمزگان:

خدمات‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگری نیازمند تخصیص اعتبار بیشتر است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: خدمات‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگری نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتر و همراهی تمامی مسئولان استانی در این زمینه است.

نشست شورای اداری بنیاد شهید هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، عطا ناوکی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شب گذشته، 26 اردیبهشت، در نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: در سال جدید باید تلاش کنیم اعتبارات استانی خوبی را در راستای خدمات‌رسانی به ایثارگران جذب کنیم، البته جذب اعتبارات نیازمند همراهی روسا و فرمانداران شهرستان‌ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با ابراز خرسندی از فعالیت‌های سابق مسئولان این نهاد، افزود: امیدواریم روسای بنیاد شهرستان‌ها با حضور فعال در کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستانی زمینه‌ساز جذب اعتبارات بیشتری نسبت به گذشته باشند.

وی از معاونان ستادی و روسای بنیاد شهرستان‌ها خواست جلسات مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را باکیفیت برگزار کنند و تصریح کرد: باید از این ظرفیت جهت انجام فعالیت‌های بنیاد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سرمایه‌گذاری، درمانی و آموزشی استفاده شود و نسبت به فرزندان شهدا تعصب سرپرستی وجود داشته باشد.

ناوکی عنوان کرد: معاونان ستادی و روسای بنیاد در شهرستان‌ها باید احساس کنند هر اقدامی که برای فرزندان ایثارگران انجام می‌دهند باقیات صالحات است. باید برنامه‌های تحولی بنیاد شهید را باید با دقت بیشتری برنامه‌ریزی کنیم و انجام شایسته برنامه‌های تحولی موجب بهره‌گیری مطلوب جامعه هدف از خدمات می‌شود.

وی در پایان با اشاره به موضوعاتی از قبیل زمین، اشتغال، ساماندهی گلزار شهدا و توجه به نیروی انسانی، یادآور شد: تخصیص اعتبارات لازم در راستای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به جامعه ایثارگری، مستلزم همراهی و تعامل همه مسئولان استان با بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

انتهای پیام
captcha