همدلی و وحدت ضرورت وجودی همه مسلمانان است
کد خبر: 4051471
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
امام جمعه جدید اهل سنت بندرعباس:

همدلی و وحدت ضرورت وجودی همه مسلمانان است

امام جمعه جدید اهل سنت بندرعباس همدلی و وحدت را ضرورت وجودی همه مسلمانان دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم این بار مسئولیت را در جامعه اسلامی به نتیجه برسانم و خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

آیین تکریم و معارفه امام جمعه اهل سنت بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، شیخ یوسف جمالی، امام جمعه جدید اهل سنت بندرعباس، امروز، اول اردیبهشت‌ماه، در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اهل سنت بندرعباس، اظهار کرد: از زحمات چندین ساله شیخ قتالی قدردانی می‌کنم و از خدا می‌خواهم که دعای خیر او همواره در تمامی مراحل زندگی و کار من در این مسئولیت خطیر، پشت سرم باشد.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: مسئولیت در اسلام غنیمت نیست و یک غرامت است. من هیچ چشمداشتی به این مسئولیت نداشتم و ندارم و از همه خواهش می‌کنم که من را دعا و کمک کنند تا بنده خوبی برای خدا باشم و این بار مسئولیت را در جامعه اسلامی به نتیجه برسانم و خدمتگزار خوبی برای مردم باشم و در راستای رشد مردم گام بردارم.

شیخ جمالی با اشاره به اینکه همدلی ضرورت وجودی ماست، یادآور شد: در خصوص مسئله فلسطین ما روز قدس را در پیش داریم اما باید از همین امروز برای مردم مظلوم فلسطین به خصوص در شب‌های مبارک قدر دعا کنیم. امیدوارم خداوند توفیق دهد که انسان خوبی باشم و قدر مسئولیت خطیر خود را بفهمم.

انتهای پیام
captcha