تحکیم نظام نیازمند حفظ وحدت است
کد خبر: 4051469
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

تحکیم نظام نیازمند حفظ وحدت است

امام جمعه سابق اهل سنت بندرعباس با اشاره به اینکه تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند حفظ وحدت و همدلی است، گفت: هر جا که لازم باشد سرباز و خدمتگزار نظام حتی در دورترین روستاها خواهم بود.

شیخ عبدالباعث قتالی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، شیخ سید عبدالباعث قتالی، امام جمعه سابق اهل سنت بندرعباس، امروز، اول اردیبهشت‌ماه، در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اهل سنت بندرعباس، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت علی(ع)، بیان کرد: در این سال‌ها جز همکاری و همدلی و همراهی چیزی ندیدم و سعی کردم بهترین نوع تعامل با مردم، علمای اهل سنت و شیعه را داشته باشم.


بیشتر بخوانید:


امام جمعه سابق اهل سنت بندرعباس تصریح کرد: خداوند رزق من کرده بود که در کنار دوستان باوفا باشم و بعد از این نیز در کنار دوستان خواهم ماند. من به عنوان یک سرباز در هر جا لازم باشد حتی دورترین روستاها، حاضر خواهم بود.

وی با اشاره به اینکه شیخ جمالی شخصیتی بارز و پرورش یافته مکتب عدالت و صداقت است، افزود: از همه همکارانی که در این مدت نهایت محبت و همکاری را داشتند قدردانی می‌کنم. همه ما معتقد به یک اصل هستیم و آن اینکه باید همدلی وجود داشته باشد، چراکه همدلی در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha