مشکلات کشور بدون همدلی و وحدت رفع نمی‌شود
کد خبر: 4051457
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

مشکلات کشور بدون همدلی و وحدت رفع نمی‌شود

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم و مسئولین باید نخبه پروری را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: مشکلات اقتصادی و اشتغال و ... کشور حل نمی‌شود مگر همه با هم همدلی و وحدت داشته باشیم.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز، اول اردیبهشت‌ماه، در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اهل سنت بندرعباس، اظهار کرد: وظیفه اخلاقی داریم که از شخصی که سال‌ها در محور خطیر امامت جمعه تلاش کرده و تعامل بسیار خوبی که بین همه مجموعه ایجاد کرده، قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ارتباط مجمع نمایندگان استان با ائمه جمعه تشیع و تسنن بسیار خوب بوده است، افزود: من دوست داشتم شیخ قتالی در این جایگاه باقی می‌ماند اما ب بررسی‌های فراوان در مجموع به این نتیجه رسیدیم که شیخ جمالی در این جایگاه قرار گیرد. از زمانی که فرماندار بندرعباس بودم تاکنون شاهد نگاه ایشان در زمینه ایجاد وحدت و تأثیرگذاری‌شان در جامعه بوده‌ام. امروز حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم‌ترین مسئله برای همه ماست و باید در هر جایگاهی هستیم کاری کنیم رضایت خدا، مردم و حاکمیت نظام را داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:


مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید قدر این فضای وحدتی که در استان داریم را بدانیم و تلاش کنیم مطالبات برادران اهل سنت که عمده این مطالبات در چارچوب منطقی و انسانی است را دنبال کنیم. امروز حضور اهل سنت در جایگاه‌های مدیریتی استان یکی از مشکلات این قشر عزیز است که نیاز به پیگیری دارد.

مرادی با اشاره به اینکه تمام نیروهای شایسته باید در جای خود قرار گیرند و عدل نیز به همین معناست، بیان کرد: این وعده الهی است که اگر دل‌هایمان نزدیک باشد و در شادی و غم با هم باشیم، سعادتمند می‌شویم. من به عنوان یک کارشناس سیاسی می‌گویم وظیفه همه ما در برابر مردم این است که در راستای رفع مسائل اقتصادی و اشتغال و ... گام برداریم و این اتفاق نمی‌افتد مگر همه با هم یکی باشیم و تلاش، حرف و کارمان یکی باشد.

وی خاطرنشان کرد: این جابه‌جایی‌ها برای همه ما اتفاق می‌افتد اما باید از خدا بخواهیم تا زمانی که هستیم در صحت کار و صداقت بوده و در خدمت مردم باشیم. ما باید بتوانیم مشکلات مردم را پیگیری کنیم و نخبه پروری را سرلوحه کار خود قرار دهیم، نیروهای جدیدی را پرورش دهیم و خروجی این کار خدمت صادقانه‌ای به مردم باشد.

مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: ان‌شاءالله باز هم از ظرفیت شیخ قتالی به عنوان یک نیروی انقلابی و مؤثر در استان و کشور استفاده شود. بار مسئولیتی که به دوش شیخ جمالی گذاشته شده بسیار سنگین است و امیدواریم خدا کمکش کند که ارتباط خوبی را با مردم و علمای اهل سنت و شیعه و مسئولین برقرار کند.

انتهای پیام
captcha