تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند وحدت در جامعه اسلامی است
کد خبر: 4051451
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند وحدت در جامعه اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند وحدت در جامعه اسلامی و در میان اهل سنت و شیعه است.

احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، احسان کامرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، ظهر امروز، دوم اردیبهشت‌ماه، در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اهل سنت بندرعباس، اظهار کرد: شأن این جلسه تکریم و احترام شخصیتی است که سال‌ها در جایگاه امامت اهل تسنن و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته است.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: استان هرمزگان همواره سنبل وحدت در کشور و جامعه اسلامی بوده و حجت‌الاسلام عبادی زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه اهل سنت و شیعه هرمزگان نیز همواره منادی وحدت بودند و ما به این مسئله افتخار می‌کنیم.

کامرانی عنوان کرد: هر جا قرار است رشدی شکل بگیرد باید در سایه وحدت باشد و تمدن نوین اسلامی نیز با وحدت شکل می‌گیرد. اختلاف‌ها در جامعه اسلامی از خدشه‌دار شدن وحدت به وجود می‌آید اما خوشحالیم که برادران اهل سنت و شیعه استان هرمزگان مانند دوست در کنار هم زندگی کرده و می‌کنند. از شیخ قتالی که مجاهدانه تلاش کرده و منادی وحدت بودند قدردانی می‌کنم و امیدوارم شیخ جمالی نیز همین مسیر را ادامه دهد.

انتهای پیام
captcha