تشکیل ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره خلیج‌فارس در هرمزگان
کد خبر: 4046928
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

تشکیل ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره خلیج‌فارس در هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تشکیل ستاد اجرایی برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی – هنری خلیج‌فارس خبر داد.

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 16 فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی – هنری خلیج‌فارس برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس مصادف با دهم اردیبهشت‌ماه، تشکیل و روند برنامه‌ریزی و تهیه مقدمات این رویداد مهم آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر بیشتر برنامه‌های این رویداد مهم با محوریت فضای مجازی اجرا شد که خوشبختانه با بازگشایی و رفع محدودیت‌ها امسال شاهد برگزاری این رویداد مهم در رشته‌های مختلف و با مشارکت مردم خواهیم بود.

جهانگیری تصریح کرد: جشنواره خلیج‌فارس یک بستر عظیم در جهت تولید آثار فرهنگی – هنری در جهت حفاظت و صیانت از هویت و نام خلیج‌فارس است و هر ساله باید این رویداد مهم به دلیل بازدارندگی که ایجاد می‌کند با قوت و در سطح بالای تبلیغاتی و علمی برگزار شود.

وی بیان کرد: شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین جشنواره خلیج‌فارس با حضور مقامات عالی‌مرتبه استان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و... به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار می‌شود و خط‌مشی و اولویت‌های برنامه‌های امسال مشخص و اجرا خواهد شد.

جهانگیری در پایان بر ضرورت گستردگی و مردمی بودن، تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترد، حضور اساتید و پژوهشگران ملی و بین‌المللی استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان و ... در این رویداد بسیار مهم فرهنگی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha