ضرورت کادرسازی نیروهای انقلابی در مراکز آموزشی هرمزگان
کد خبر: 4046291
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
استاندار هرمزگان:

ضرورت کادرسازی نیروهای انقلابی در مراکز آموزشی هرمزگان

استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت کادرسازی نیروهای انقلابی در مراکز آموزشی هرمزگان، گفت: ما باید سطح آموزش استان را بالا ببریم و قهرمانانی تربيت کنیم که در سطح ملی بدرخشند و کارهای مهمی در دستان فرزندان برومند این استان قرار گیرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، امروز، 14 فروردین‌ماه، در مراسم نمادین آغاز فعالیت‌های حضوری آموزشی و پرورشی مدارس استان در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: دو سال به دلیل شیوع بیماری کرونا، تقریباً تمام مسائل اجتماعی تحت تأثیر قرار گرفت و اصلی‌ترین آن همین بخش آموزشی کشور بود.

وی بیان کرد: تمام تلاش‌ها در سطح استان و کشور این بود که کلاس آموزشی حضوری دانش آموزان شروع شود و خوشبختانه با تصویب ستاد ملی مديريت بیماری کرونا، امروز این اتفاق مبارک افتاد. فرزندان غیور و عزیز استان بدانند که مهندسان و پزشکان و معلمان و قهرمانان آینده کشورمان و چشم امید و آرزوهای ملت هستند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: برای آینده کشور باید به فوریت نظام آموزش حضوری را شروع کنیم و البته دغدغه‌هایی از طرف خانواده‌ها و معلمان وجود دارد که وظیفه ماست، با تمام توان آن را برطرف کنیم. من دغدغه معلمان عزیز را درک می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانیم در کنار یکدیگر کار آموزشی فرزندانمان را شروع کنیم.

دوستی تصریح کرد: خوشبختانه در خصوص آموزش، هم از بعد تجهیز آزمایشگاه‌های استان و هم در بعد دانش آموزان کنکوری استان، کارهای خوبی آغاز شده است. البته ضعف‌هایی وجود دارد که باید به سرعت آن‌ها را برطرف کنیم.

وی در پایان یادآور شد: ما باید سطح آموزش استان را بالا ببریم و قهرمانانی تربيت کنیم که الگو باشند و باید کار کادرسازی نیروهای استان را در همین مراکز‌ شروع کنیم تا هرمزگان در سطح ملی بدرخشند و کارهای مهمی در دستان فرزندان برومند این استان قرار گیرد. این امر شدنی است و با کمک معلمان قهرمان این سرافرازی نزدیک است.

انتهای پیام
captcha