مسئولان در سال جدید در راستای رفع مشکلات مردم هرمزگان گام بردارند
کد خبر: 4044449
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

مسئولان در سال جدید در راستای رفع مشکلات مردم هرمزگان گام بردارند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: دو مشکل عمده مردم هرمزگان فقر و بیکاری است و انتظار می‌رود که مسئولان در سال جدید در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، صبح امروز، اول فرودین‌ماه، با صدور پیام ویدئویی ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: همان‌طور که در دعای نورانی «یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَال» آمده است، ماهیت بهار، ماهیت تغییر و تحول و دگرگونی است.

وی افزود: با تحول طبیعت در بهار، انسان‌ها نیز باید همگام با طبیعت متحول شوند و تغییر کنند. با تغییر است که انسان در شرایط جدیدی قرار می‌گیرد و در واقع تغییر به انسان کمال می‌بخشد. تحول در انسانی که سکون داشته و تحرک و بالندگی ندارد، شکل نمی‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تأکید بر اینکه اولین درس بهار ضرورت تحول است، تصریح کرد: مردم شریف و ولایتمدار هرمزگان وحدت و همدلی خود را حفظ و از آرمان‌های انقلاب اسلامی حمایت کنند. جوانان نیز با قدرت و صلابت بیشتری وارد عرصه خدمت و خدمتگزاری شوند.

عبادی‌زاده بیان کرد: دو مشکل عمده مردم هرمزگان فقر و بیکاری است و انتظار می‌رود که مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند. امیدوارم در سال 1401 بتوانیم با تلاش مضاعفی که ان‌شاءالله از مسئولان شاهد خواهیم بود، آمار فقر و بیکاری جوانان استان را کاهش دهیم چراکه مردم هرمزگان مستحق خدمت هستند.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم به فضل الهی سال 1401 همراه با عزت، سربلندی و عظمت برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان در جهان باشد و شاهد اضمحلال و افول قدرت‌های استکباری باشیم.

انتهای پیام
captcha