رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از مادر شهید «عبدالله مرادی» عیادت کرد
کد خبر: 4042633
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از مادر شهید «عبدالله مرادی» عیادت کرد

رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان هم‌زمان با فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا از مادر بزرگوار «شهید عبدالله مرادی» از شهدای هرمزگانی 8 سال دفاع مقدس، عیادت کرد.

عیادت رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از مادر شهید عبدالله مرادی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمد دل‌پسند، رئیس جهاد دانشگاهی استان، صبح امروز، 22 اسفندماه، به همراه معاون فرهنگی و مدیر سازمان دانشجویان این نهاد به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا، با حضور در منزل خواهر «شهید عبدالله مرادی» از مادر بزرگوار آن شهید والامقام عیادت کردند.

دل‌پسند در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر انقلاب و دفاع مقدس به ‌ویژه شهید عبدالله مرادی، از تلاش این بانوی بردبار بر بالین مادر شهید به عنوان لحظاتی پرعظمت و باشکوه یاد کرد که ریشه در فرهنگ عاشورایی انقلاب اسلامی دارد.

وی ضمن آرزوی شفای عاجل برای مادر این شهید والامقام، بیان کرد: مادران شهدا برای رضای خدا و در جهت زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند و به معنای واقعی این عزیزان نماد صبر و استقامت هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان اظهار کرد: والدین معظم شهدا حق بزرگی بر گردن همه‌ مردم و نظام اسلامی دارند و خدمت‌رسانی به آنان وظیفه‌ تمامی ارگان و نهادهای انقلابی است.

یادآور می‌شود؛ رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان، معاون فرهنگی و مدیر سازمان دانشجویان این نهاد همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای بندرعباس با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام
captcha