کمک صنایع هرمزگان به مساجد یک مطالبه مردمی است
کد خبر: 4041951
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

کمک صنایع هرمزگان به مساجد یک مطالبه مردمی است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمک صنایع هرمزگان به مساجد در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی‌شان یک مطالبه مردمی است و به صورت مستمر پیگیر آن خواهم بود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امروز، 19 اسفندماه، در آیین بزرگداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد، اظهار کرد: در بازدیدهای مکرری که از مساجد روستاها و محلات شهری داشته‌ام از نزدیک شاهد فعالیت بدون ادعای اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد بوده‌ام.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد هیچ‌گاه معطل اعتبار و حمایت مادی نمی‌مانند و همواره در طول سال برنامه‌های فاخری را در حوزه فرهنگ و هنر در دست اجرا دارند. تهدیدات فرهنگی دشمن سن و جنس خاصی را نمی‌شناسد و محدود به هیچ زمان و مکانی هم نیست و اگر لحظه‌ای از بحث تهدید فرهنگی دشمن غفلت صورت بگیرد، خسارات زیان‌بار و جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

مرادی با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در حمایت از کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد، تصریح کرد: در بررسی لایحه بودجه سال 1401 یکی از دغدغه‌های مهم نمایندگان در زمینه مباحث فرهنگی، چگونگی حمایت از مساجد بوده و علی‌رغم محدودیت‌های مالی دولت، در بودجه سال آینده به مساجد توجه ویژه شده است.

وی عنوان کرد: در نشست ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس بر موضوع توجه صنایع به مسئولیت‌های اجتماعی‌شان تأکید کردم که باید به همه حوزه‌ها ازجمله حوزه فرهنگ و به خصوص مساجد بدون منت کمک کنند و این مطالبه به صورت مستمر پیگیری و دنبال خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در این آیین از ۳۰ نفر از ائمه جماعات، مدیران و رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بندرعباس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha