اقتدار امروز کشور ثمره رشادت‌های ایثارگران و پاسداران است
کد خبر: 4040789
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

اقتدار امروز کشور ثمره رشادت‌های ایثارگران و پاسداران است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک گفت: عزت و اقتدار امروز ثمره رشادت‌های همه رزمندگان و ایثارگران به ویژه پاسدارانی است که مایه افتخار مردم و کشور هستند.

حجت الاسلام سالاری رئیس تبلیغات اسلامی سیریک

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام میثم سالاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک، صبح امروز، 15 اسفندماه، در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: این افتخار برای پاسداران این سرزمین بود که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور نبود». امیدوارم پاسداران عزیزمان مانند همیشه در مسیر عاشورایی و مسیر سیدالشهدا(ع) حرکت و به فرهنگ عاشورایی خود افتخار کنند.

وی ادامه داد: همان‌طور که شهید سرافرازمان شهید سلیمانی فرمودند: «ملت ما ملت امام حسین(ع) است»؛ ان‌شاءالله این مسیر همیشه مستدام و پایدار باشد. عزت و اقتدار امروز ثمره رشادت‌های همه رزمندگان و ایثارگران به ویژه پاسدارانی است که مایه افتخار مردم و کشور هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک افزود: اقتدار و عزتی که امروز ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه و جهان دارد، ثمره رشادت‌های همه رزمندگان و ایثارگران به ویژه پاسدارانی است که مایه افتخار مردم و کشور هستند و در راه اعتلای نظام اسلامی در برهه‌های مختلف از خودگذشتگی و جان‌فشانی کرده‌اند.

وی یادآور شد: همان‌طور که رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک‌شدنی نیست؛ عزیزانی که با خون پاک خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و بر دشمن پلید شوریدند و سرافرازانه آوای اقتدار سرودند، در پایان جنگ تحمیلی وارد عرصه‌های سازندگی ایران عزیز شده و امروزه نیز در عرصه‌های متنوع نظامی، فرهنگی، تولید علم و فناوری با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی‌ناپذیر خود، امنیت، آسایش و سرافرازی را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پایدار کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha