روستای چاه‌بنارد؛ پایگاه ترویج قرآن در هرمزگان
کد خبر: 4039640
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

روستای چاه‌بنارد؛ پایگاه ترویج قرآن در هرمزگان

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان روستای چاه‌بنارد از توابع شهرستان بستک را پایگاه ترویج قرآن در استان دانست و گفت: پیگیری حل مشکلات این منطقه را در دستور کار خود قرار داده‌ام.

سفر نماینده ولی فقیه در هرمزگان به بستک

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، صبح امروز، 10 اسفندماه، در سفر خود به شهرستان بستک، در دیدار با دیدار با سادات، معتمدین و بزرگان روستای چاه‌بنارد، ضمن گرامیداشت عید سعید مبعث، اظهار کرد: امروز روز مبارکی است؛ چراکه متعلق به خاتم انبیا، حضرت محمد(ص) است.

وی، با بیان اینکه روستای چاه‌بنارد و برکات آن از قدیم در استان شناخته شده است، تصریح کرد: خیرات، برکات و فضائلی که از این منطقه به شهرستان بستک سرازیر می‌شود، باقی شهرستان‌ها را نیز بهره‌مند کرده و می‌توان این پایگاه را مروج قرآن دانست.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: یکی از اهداف مهم من از این سفر دیدار با مردم بزرگوار شهرستان بستک بوده، چراکه ملاقات با مردم برای من بسیار ارزشمند است و مهم‌ترین بخش سفرهای درون استانی من است. حتماً مشکلات و چالش‌های این شهرستان را که هم از نزدیک مشاهده می‌کنم و هم از مردم خواهم شنید در سطح استان و کشور پیگیری خواهم کرد و امیدوارم در دولت مردمی برخی از این مشکلات در کوتاه‌مدت و برخی دیگر در میان‌مدت حل شود.

عبادی‌زاده در پایان یادآور شد: طرح مشکلات مردم، ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان بستک در تریبون نماز جمعه را وظیفه خود می‌دانم و امیدوارم این امر موجب کاهش گرفتاری‌ها و مشکلات مردم این منطقه شود. با همتی که من از مردم شهرستان بستک سراغ دارم، تحقق اهداف نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام
captcha