راه‌اندازی مرکز تخصصی مطالبه‌گری در جنوب کشور
کد خبر: 4031660
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

راه‌اندازی مرکز تخصصی مطالبه‌گری در جنوب کشور

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان از راه‌اندازی مرکز تخصصی مطالبه‌گری با محوریت استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

دیدار دبیر ستاد امر به معروف هرمزگان و کرمان

حجت‌الاسلام حسن کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان در حاشیه نشست با حجت‌الاسلام محمدحسن مولا، دبیر ستاد استان کرمان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در این نشست مقرر شد با توجه به فاصله بعضی از شهرستان‌های جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق سیستان و بلوچستان با مرکز استان‌ها تدبیری اندیشیده شود تا گروه‌های مطالبه‌گری و امورات مربوط به آنان رصد و برنامه‌ریزی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان افزود: در صورت تصویب نهایی برای تسهیل در فعالیت گروه‌های مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان یک مرکز تخصصی با محوریت هر ۳ استان در یکی از شهرستان‌های مدنظر راه‌اندازی خواهد شد. به صورت دوره‌ای مدیریت و دبیری این مرکز تخصصی به عهده یکی از استان‌ها خواهد بود.

کریمی در پایان یادآور شد: ضروری است با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در برخی مناطق استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان وجود دارد، ضروری است که این مرکز تخصصی برای تسهیل در رفت و آمد مطالبه‌گران و رفع نگرانی که در مراکز استان‌ها نسبت به معضلات و مفاسد این مناطق وجود دارد، راه‌اندازی شود.

انتهای پیام
captcha