ضرورت حمایت از گروه‌های مطالبه‌گری در هرمزگان
کد خبر: 4031536
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

ضرورت حمایت از گروه‌های مطالبه‌گری در هرمزگان

دبیر ستاد امر به معروف هرمزگان با تأکید بر ضرورت حمایت از گروه‌های مطالبه‌گری این ستاد، گفت: با تشکیل 3 هزار گروه مطالبه‌گری، بالغ‌بر 20 هزار نیروی مطالبه‌گر در هرمزگان تربیت خواهد شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسن کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، صبح امروز، 6 بهمن‌ماه در دیدار با سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، اظهار کرد: هدف ما تشکیل 3 هزار گروه مطالبه‌گری 6 یا 7 نفره در استان است که در صورت محقق شدن آن، بالغ‌بر 20 هزار نیروی مطالبه‌گر در هرمزگان تربیت خواهد شد.

وی افزود: توافق‌نامه‌هایی نیز در این حوزه با قوه قضاییه منعقد شده تا پرونده‌هایی که توسط ستاد امر به معروف به دادگستری ارجاع داده می‌شوند با سرعت بیشتری پیگیری شوند. در حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش امر به معروف و نهی از منکر، با ادارات بسیاری تفاهم‌نامه‌هایی منعقد کردیم و امیدواریم استانداری نیز در حوزه نظارت و کنترل و ساماندهی امر مطالبه‌گری و امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی، ما را همراهی کند.

دبیر ستاد امر به معروف هرمزگان تصریح کرد: برای اینکه میدان برای گروه‌های مطالبه‌گری باز شود و با خیال راحت کار کنند باید بدانند که حمایت می‌شوند. در جلسه‌ای نیز که با استاندار هرمزگان داشتم، قول همکاری جدی با این ستاد را داد که جای قدردانی دارد.

مبارزه با اشرافی گری، گفتمان دولت مردمی است

محسن خاکی‌نهاد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان نیز در این دیدار، بیان کرد: تأکید رئیس‌جمهور بر ایجاد تغییرات است و وقتی تغییر قرار است خلاف جهت منافع افراد اتفاق بیفتد، سخت خواهد بود. متأسفانه پایه‌های اجتماعی نظام آسیب دیده و مردم به مسئولین بدبین شده‌اند. هجمه‌های دشمن در فضای مجازی به این بی‌اعتمادی دامن زده و تنها خاک‌ریزی که نتوانسته آن را فتح کند، سنگر ولایت‌فقیه است.

وی افزود: تغییرات باید بر مبنای آموزه‌های دین مبین اسلام، قرآن مجید، سلوک ائمه اطهار(ع) و گفتمان امامین انقلاب و بر مدار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اتفاق بیفتد. اولین توصیه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب مسئله امید است و مسئولین ما حق ندارند مردم را نسبت به آینده انقلاب ناامید کنند. هیچ مدیر اشرافی نباید آسوده‌خاطر باشد و این مبارزه با اشرافی گری، گفتمان دولت مردمی است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان عنوان کرد: مصادیق، آسیب‌ها و تبعات اشرافی گری در سطوح مدیریتی حکومت اسلامی باید برای مدیران استان تبیین شود و ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند در این راستا گام‌های مؤثری بردارد.

انتهای پیام
captcha