ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت پژوهشگران و اندیشمندان داخلی
کد خبر: 4019707
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت پژوهشگران و اندیشمندان داخلی

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت پژوهشگران و اندیشمندان کشور در راستای آبادانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: مسئولین و جامعه جایگاه ویژه‌ای برای دانشمندان، اندیشمندان و متخصصان داخلی قائل باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عباس تقوی نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عباس تقوی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، ظهر امروز، 18 آذرماه، در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری هرمزگان که با شعار «پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید» و با حضور رئیس دانشگاه هرمزگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، رئیس سازمان صمت استان، رئیس پارک علم و فناوری، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس و جمعی از مسئولان و پژوهشگران استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای آبادتر داشته باشیم آحاد افراد آن و به خصوص مسئولان باید جایگاه ویژه‌ای برای دانشمندان و اندیشمندان قائل باشد.

وی ضمن تبریک روز دانشجو و پرستار، تصریح کرد: اگر بناست کشوری به جایی برسد باید برای مغزهایش و دانشمندانش حرکتی انجام داده و جایگاه ویژه‌ای قائل باشد و از این ظرفیت‌های مهم و گران‌بها بیشترین و بهترین بهره را ببرد.

تقوی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و هر محیط و سازمانی که کارهای بزرگ را به دست انسان‌های کوچک بسپارد، شاهد خرابی‌های بزرگ خواهد شد. از این رو باید با اعتماد به توان داخلی از تخصص و ظرفیت دانشمندان و متخصصان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم تا شاهد سازندگی و رشد در سطح سازمان‌ها، جامعه و نظام باشیم.

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان یادآور شد: دانشگاه‌های هرمزگان به برکت انقلاب نقش‌آفرینی کردند و از این پس نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha