برگزاری دوره آموزشی ویژه هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه هرمزگان
کد خبر: 4019388
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

برگزاری دوره آموزشی ویژه هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه هرمزگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس از برگزاری دوره آموزشی ویژه هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه هرمزگان در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس با حضور اساتید کشوری و استان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی ویژه هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه هرمزگان

محمدعلی پویه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: دوره آموزشی ویژه هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه استان هرمزگان امروز، 17 آذرماه از ساعت 8 صبح در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس آغاز شده و با حضور 4 استاد کشوری و استانی در حال برگزاری است.

وی افزود: اساتید این دوره آموزشی «حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد نوروزپور» مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف کشور در حوزه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، «حجت‌الاسلام حسین فاطمی تبار» رئیس اداره امور اجتماعی سازمان اوقاف در حوزه مسائل اجتماعی، «حجت‌الاسلام سلمان روحی» معاون اداره امور فرهنگی سازمان اوقاف در حوزه مسائل فرهنگی و «دکتر مرتضی رئیسی» بازنشسته حراست آموزش و پرورش هرمزگان در حوزه حفاظت و حراست به آموزش هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه هرمزگان می‌پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی این بوده که هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه استان با مسائل فرهنگی و اجتماعی مختلف آشنا شده و بتوانند خدمتگزاری خوب برای آستان مقدس بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان باشند.

یادآور می‌شود؛ در این دوره آموزشی از خدمات و زحمات 20 ساله «محمد محمدی کولغانی» مدیر داخلی سابق آستان مقدس امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس تقدیر و تکریم به عمل آمد و «سید مجتبی ثمره» به عنوان مدیر داخلی جدید این آستان مقدس معارفه شد.

انتهای پیام
captcha