تبدیل مسجد جامع بندرعباس به پایگاه تریبون آزاد دانشجویی
کد خبر: 4019135
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

تبدیل مسجد جامع بندرعباس به پایگاه تریبون آزاد دانشجویی

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه مسجد جامع بندرعباس تبدیل به پایگاهی برای تریبون آزاد برای دانشجویان خواهد شد، گفت: نقدهای سازنده دانشجویان خطاب به مسئولین باعث بهتر شدن امور می‌شود.

تریبون دانشجویی در مسجد جامع بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، شب گذشته، 15 آذرماه، در  تریبون آزاد دانشجویی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به مناسبت روز دانشجو در محل مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان ما امروز باید به یك مجموعه نقش‌آفرین در جامعه تبدیل شوند، پرچم مطالبه‌گری‌ها از مسئولین در دست دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه مسجد جامع بندرعباس تبدیل به پایگاهی برای تریبون آزاد برای دانشجویان خواهد شد، خاطرنشان کرد: نقدهای سازنده دانشجویان خطاب به مسئولین باعث بهتر شدن امور می‌شود. شجاعت و قاطعیت در بیان ایرادات باید ضمیمه هر مطالبه‌گری برای دانشجویان باشد. این مطالبه‌گری هم می‌تواند فردی و هم اجتماعی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی ما امروز به عنوان نماد و نمود مجموعه‌های بسیجی مطالبه‌گر هستند كه می‌توانند به راحتی مطالبات خود را بیان كنند. اولویت‌بندی مطالبات بسیار مهم بوده و توجه به ظرفیت‌های موجود نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

عبادی‌زاده با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری نیازمند یك نقشه راه است و مطالبه‌گری ما باید هدفمند باشد، عنوان کرد: متأسفانه نقشه مهندسی فرهنگی كشور كه به دستور مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ترسیم شده، هنوز اجرا نشده است.

وی در پایان یادآور شد: نماز جمعه و مسجد جامع برای مردم است و از این رو در آن از مطالبات مردم خواهیم گفت. حلقه وصل مردم و مسئولین نمازهای جمعه است و امیدواریم بتوانیم با عملكرد خود گوشه‌ای از مسائل و مشکلات مردم را حل كنیم.

انتهای پیام
captcha