ایثار زیباترین جلوه مکتب شهید سلیمانی است
کد خبر: 4018924
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

ایثار زیباترین جلوه مکتب شهید سلیمانی است

امام جمعه قشم گفت: در مکتب شهید سلیمانی زیباترین جلوه، ایثار است و این شهید والامقام از جان و مال و آبرویش برای حفظ اسلام و انقلاب گذشت.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، امروز، 15 آذرماه، در نشست هماهنگی یادواره شهید سلیمانی در این شهرستان، اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یادواره این شهید به صورت «دهه مکتب حاج قاسم» در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی امری ضروری است که نباید به روزهای سالگرد شهادتش ختم شود، عنوان کرد: مکتب حاج قاسم مجموعه‌ای از رفتارها، کنش‌ها، واکنش‌ها، سخنان و رفتارهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره است که باید همواره در جامعه مورد تأکید قرار گیرد.

امام جمعه قشم تصریح کرد: در مکتب شهید سلیمانی زیباترین جلوه، ایثار است و این شهید والامقام از جان و مال و آبرویش برای حفظ اسلام و انقلاب گذشت. خدمت و جهاد از سایر جلوه‌های این مکتب است و امنیتی که این شهید در کشور و منطقه خاورمیانه برقرار کرد مثال‌زدنی است.

حاجبی با تأکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت‌یافته مکتب اسلام بود، بیان کرد: او به عنوان سیدالشهدای جبهه مقاومت شناخته می‌شود و از این رو جلوه‌های صلح و تقریب امت اسلامی باید در یادواره این شهید برجسته شود.

وی اضافه کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در جامعه به ویژه نماز جمعه و آحاد مردم برای معرفی مکتب شهید سلیمانی استفاده شود. انتقال این مکتب به نوجوانان و جوانان جامعه، امری ضروری است که با امور فرهنگی قابل اجرا است.

انتهای پیام
captcha