اهدای جوایز ویژه به شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی مدهامتان در هرمزگان
کد خبر: 4018492
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

اهدای جوایز ویژه به شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی مدهامتان در هرمزگان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از اهدای جوایز ویژه‌ای ازجمله 8 نگین انگشتری متبرک حرم حضرت معصومه(س) برای شرکت‌کنندگان در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد پهلوانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان، امروز، 14 آذرماه، اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، ترویج معارف قرآنی، توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و شناسایی استعدادهای مردمی و تلاش برای تقویت این استعدادها برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان این مسابقات از هفتم آبان ماه آغاز شده و علاقه‌مندان تا پایان آذرماه سال جاری فرصت شرکت در این مسابقات را دارند. این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی در رده‌های سنی زیر 7 سال، 7 سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد هرمزگان تصریح کرد: فرآیند ثبت‌نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

پهلوانی اضافه کرد: پس از بارگذاری آثار در سامانه ۶ نفر داور قرآنی متشکل از 3 نفر آقا و 3 نفر خانم آثار را داوری کرده و امتیاز می‌دهند و آثار برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند. امسال بخش جلسات سنتی قرآن کریم مساجد با هدف استعدادیابی به عنوان یک رشته اصلی به این مسابقات افزوده شده و کودکان زیر هفت سال نیز می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

وی با اشاره به جوایز ویژه‌این دوره از مسابقات، عنوان کرد: علاوه بر در نظر گرفتن جوایز در مرحله کشوری، جوایز ویژه‌ای نیز در مرحله استانی در نظر گرفته شده است. به مدیران 3 کانون که بیشترین تعداد شرکت‌کننده را داشته باشند 3 نگین انگشتری متبرک حرم حضرت معصومه(س)، به 3 مدیر برتر بعدی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و همچنین به 10 مدیر برتر بعدی نیز ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد هرمزگان در پایان با اشاره به جوایز بخش شرکت‌کنندگان، یادآور شد: در این بخش نیز 5 نگین انگشتری متبرک حرم حضرت معصومه(س) برای شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ کل و جزء 30 و قرائت و تحقیق، 10 هدیه نقدی به‌قیدقرعه برای شرکت‌کنندگان در رشته‌های نماز و مکبری و 50 کارت اینترنت ۲۰ گیگابایتی 6 ماهه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha