مسئولین برای رفع مشکلات جامعه پرستاری تلاش کنند
کد خبر: 4018284
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

مسئولین برای رفع مشکلات جامعه پرستاری تلاش کنند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تأکید بر ضرورت پیگیری مشکلات صنفی پرستاران، گفت: همه مسئولین باید برای رفع مشکلات جامعه پرستاری تلاش کنند تا ان‌شاءالله چشم‌انداز آینده این قشر زحمت‌کش به سطحی مطلوب برسد.

دیدار هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس با نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 13 آذرماه، در دیدار با هیئت مدیره نظام پرستاری بندرعباس، اظهار کرد: عملکرد پرستاران عزیز در دوران کرونا برگ زرینی در نظام سلامت بود.

وی افزود: با شیوع کرونا بسیاری از افراد از این بیماری فراری بودند، اما قشری که مجاهدانه و شجاعانه در برابر این بیماری ایستاد و در کنار بیماران بود، پرستاران زحمت‌کش ما بودند. پیگیری مشکلات صنفی پرستاران بسیار ضروری است و همه مسئولین باید برای رفع مشکلات جامعه پرستاری تلاش کنند تا ان‌شاءالله چشم‌انداز آینده این قشر زحمت‌کش به سطحی مطلوب برسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه سطح کیفی خدمات به قشر زحمت‌کش پرستاری باید قابل مقایسه با کشورهای توسعه یافته باشد، یادآور شد: ان‌شاءالله که با پیگیری، بررسی و رفع مشکلات پرستاران بتوانیم کمک کوچکی به این جامعه فداکار کرده باشیم.

انتهای پیام
captcha