توزیع اقلام ضروری سرمایشی و گرمایشی بین نیازمندان سندرک
کد خبر: 4018229
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

توزیع اقلام ضروری سرمایشی و گرمایشی بین نیازمندان سندرک

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از اقلام ضروری سرمایشی و گرمایشی بین نیازمندان بخش سندرک با همکاری مرکز نیکوکاری سیدالشهدا سندرک و گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی حوزه شهید باهنر این بخش، خبر داد.

جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، صبح امروز، 13 آذرماه، در مراسم توزیع لوازم ضروری سرمایشی و گرمایشی بین نیازمندان بخش سندرک از توابع شهرستان میناب که با همکاری گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی حوزه شهید باهنر صورت گرفت، اظهار کرد: از تمامی خیرین و مردم شریف ایران که امروزه کمیته امداد را به‌عنوان شریک راهبردی در حوزه محرومیت‌زدایی همراهی می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان افزود: امروز که افتخار خدمت به خانواده‌های معزز جامعه هدف را داریم، 2 دغدغه مهم را دنبال می‌کنیم که یکی توانمندسازی فکری و فرهنگی و دیگری توانمند‌سازی اقتصادی خانواده‌های جامعه هدف و نیازمندان است.

تراهی با بیان اینکه توزیع کالاهای ضروری بین خانواده‌های نیازمند از برنامه‌های حمایتی مهم این نهاد است، تصریح کرد: کمیته امداد با همکاری مرکز نیکوکاری سیدالشهدا سندرک و گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی حوزه شهید باهنر این بخش به توزیع اقلام ضروری سرمایشی و گرمایشی به ارزش 2 میلیارد تومان بین نیازمندان کرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه  اقلام اهدایی به نیازمندان سندرک شامل 52 دستگاه یخچال ، 110 دستگاه کولر گازی، 30 دستگاه آب‌گرم‌کن و همچنین 36 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند بوده است، یادآور شد: این نهاد مقدس با همکاری خیرین مرکز نیکوکاری این بخش در 8 ماهه گذشته بالغ‌بر 9 میلیارد تومان منجر به ارائه خدمات در حوزه‌های حمایتی و معیشتی شده است.

انتهای پیام
captcha