برگزاری مهرواره «هوای نو» در هرمزگان
کد خبر: 4017970
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

برگزاری مهرواره «هوای نو» در هرمزگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری اولین دوره مهرواره «هوای نو» در 3 بخش هیئت، ستایشگران اهل‌بیت(ع) و کتاب هیئت خبر داد.

برگزاری مهرواره «هوای نو» در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، امروز، 11 آذرماه، در نشست کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی با دستور کار «مهرواره هوای نو»، اظهار کرد: در مهرواره اوج که هم‌اکنون با محوریت مساجد در حال برگزاری است و گام‌های پایانی را طی می‌کند، اقدامات خوبی صورت گرفته و استان هرمزگان موفق به کسب رتبه هشتم در این مهرواره شد.

وی افزود: مهرواره «هوای نو» نیز یکی دیگر از مهرواره‌هایی است که در حوزه دینی و فرهنگی آغاز به کار کرده و در حقیقت هوای نویی است در فضای هیئات مذهبی ایجاد شده و ظرفیتی است که باید از آن نهایت بهره را ببریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: مهرواره «هوای نو» بزرگ‌ترین رویداد برگزیدگان سال هیئات و تشکل‌های دینی کشور بوده که در حال برنامه‌ریزی و اجرا است و ابلاغیه این طرح از سوی دبیر مهرواره هوای نو کشور به مدیران تبلیغات اسلامی استان‌ها اعلام‌ شده است.

انصاری‌راد عنوان کرد: اولین دوره مهرواره هوای نو در 3 بخش هیئت، ستایشگران اهل‌بیت(ع) و کتاب هیئت برگزار می‌شود که هر بخش به‌طور جزئی به محورها و رشته‌های فرعی تقسیم می‌شوند. از این رو باید با استفاده از امکانات و ظرفیت موجود، مهرواره هوای نو را در سطح هیئات مذهبی و مداحان توسعه و ترویج دهیم.

وی ادامه داد: مهرواره هوای نو سعی دارد تا با دادن انگیزه، امید و اعتماد به فعالان فرهنگی مردمی این باور را القا کند که مسئله فرهنگ در کشور جز از طریق مردمی شدن عرصه تبلیغ دینی و عمومیت دادن به این وظیفه فردی و اجتماعی، حل نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان یادآور شد: این مهرواره قصد دارد جایگاه نهاد هیئت را به‌عنوان امن‌ترین و فراگیرترین پایگاه مردمی در عرصه فرهنگ و دین ارتقا داده و با ارائه شاخص‌ها و الگوهای برتر این حوزه، فعالان هیئت و عموم مردم را به سمت مشارکت فعال و دوسویه فراخواند.

انتهای پیام
captcha