حضور گروه‌های جهادی طلاب در مناطق زلزله‌زده هرمزگان
کد خبر: 4017810
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

حضور گروه‌های جهادی طلاب در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان با تأکید بر ضرورت حرکت به سمت افزایش بصیرت در بین طلاب، از حضور گروه‌های جهادی طلاب در مناطق زلزله‌زده هرمزگان خبر داد.

حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان، امروز، 10 آذرماه، در اولین جلسه شورای بسیج طلاب با حضور مدیر حوزه‌های علمیه استان، اظهار کرد: افزایش هر چه بیشتر فعالیت‌های بسیج در بین طلاب، امری ضروری است. برنامه‌های بسیج طلاب در گذشته زیر نظر دفتر امور طلاب بود اما از این پس تحت نظر معاونت امور تهذیب قرار گرفته و این به معنای این است که امور بسیجی بیشتر با اخلاق و تهذیب طلاب سرکار دارد.

وی با اشاره به اینکه الحمدالله تا امروز فعالیت‌های طلاب بسیجی در استان به خوبی پیش رفته و ان‌شاءالله با مدیریت بهتر می‌تواند درخشان‌تر نیز باشد، تصریح کرد: فعالیت‌های طلاب در بسیج باید برای آنان بیشتر جنبه خودسازی داشته باشد. امروز عمده فعالیت‌های حوزه علمیه استان، آموزشی است و باید به سمتی حرکت کنیم که بصیرت را بین طلاب افزایش دهیم.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان در پایان یادآور شد: ١٤ گروه جهادی طالب در استان هرمزگان در حال فعالیت‌های جهادی هستند و چند گروه از آن‌ها در مناطق زلزله‌زده خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha